Przewoźnik realizujący przewozy dla Spedycja i Transport „ACROPOL” Sp. z o.o., Sp.K. z siedzibą w Kaliszu – zobowiązany jest w odniesieniu do przewozów na terytorium Francji, a także Niemiec – każdorazowo w przypadku przewozów kabotażowych przestrzegać zasad wskazanych w punktach a-c.
a) w przypadku przewozu, po wykonaniu przewozu międzynarodowego, po dostarczeniu ładunku w przychodzącym ruchu międzynarodowym do Francji lub Niemiec, możliwe jest wykonanie tym samym pojazdem (lub pojazdem silnikowym tego pojazdu) do trzech przewozów kabotażowych będących następstwem przewozu międzynarodowego do Francji lub Niemiec, a ostatni rozładunek w trakcie przewozu kabotażowego przed opuszczeniem Francji lub Niemiec (przyjmującego państwa członkowskiego) musi mieć miejsce w terminie 7 dni od ostatniego rozładunku we Francji (Niemczech) w ramach dostawy ładunku w przychodzącym ruchu międzynarodowym,
b) w ramach wjazdu bez ładunku do Francji (Niemcy) możliwe jest wykonanie jednego przewozu kabotażowego we Francji (Niemczech), pod warunkiem, że zostanie on zakończony w terminie 3 dni od wjazdu bez ładunku na terytorium Francji (Niemiec) i nie później niż w terminie 7 dni od rozładunku w ramach transportu międzynarodowego,
c) w zakresie dokumentacji należy obowiązkowo posiadać w pojeździe : międzynarodowy list przewozowy (CMR) dotyczący uprzedniej operacji transportu międzynarodowego, której podporządkowana jest działalność kabotażowa oraz listy przewozowe każdej zrealizowanej operacji kabotażu, a każdy z wyżej wymienionych dokumentów musi określać, poza informacjami obowiązkowymi także datę wyładunku towarów oraz numer rejestracyjny pojazdu, który wykonał operację przewozową
d) kierowca powinien posiadać odpowiedni zapas czystych druków listów przewozowych CMR umożliwiających wypełnienie dla każdego przewozu oryginału listu z co najmniej trzema kopiami (dla załadowcy, rozładowcy, kierowcy oraz oryginalnego dla Zleceniodawcy).